FAQ – Pomoc

Logowanie do konta

Konto w domenie skauci-europy.pl przeznaczone jest dla szefów oraz osób funkcyjnych, którzy wpisani są w bazie danych.

Aby zalogować się na https://portal.office.com potrzebujesz:

  • nazwy konta: jan.kowalski@skauci-europy.pl
  • hasła: **************
  • zainstalowanej aplikacji MS Autheticator na telefonie lub laptopie

MS Authenticator pobierzesz z Google Play lub App Store. Pamiętaj aby tej aplikacji nie odinstalowywać! Gdyż jest to jednoznaczne z utratą dostępu, to tak jakbyś wyrzucił/a klucze do domu. Bez wsparcia nie wejdziesz.

Po poprawnej rejestracji możesz korzystać z konta z każdego miejsca na świecie gdzie tylko jest Internet.

W przypadku zmiany telefonu najpierw skonfiguruj na nowym telefonie autentykację za pomocą strony https://mysignins.microsoft.com/security-info

Nie mogę się zalogować

1. Czy ostatnio zmieniałeś/aś telefonu?
Jeżeli tak skontaktuj się z support@skauci-europy.pl

2. Czy przypadkiem nie odinstalowałeś/aś aplikacji MS Authenticator?
Jeżeli tak, zainstaluj ją ponownie i skontaktuj się support@skauci-europy.pl w celu zresetowania MFA

3. Czy nie pamiętasz hasła?
Jeżeli tak, to skontaktuj się z support@skauci-europy.pl celem jego resetu.

Dlaczego muszę zainstalować Ms Authenticator?

Aplikacja ta służy do bezpiecznego logowania i uwierzytelnienia, osoby logującej się do konta, na który przetwarzane są dane jednostek. Nikt inny poza Tobą nie może dostać się do konta. Hasła można złamać lub podsłuchać. Aby się zalogować, musisz wprowadzić nazwę użytkownika oraz hasło, a następnie wybrać dodatkowy sposób potwierdzenia swojej tożsamości. Tym jest MS Authenticator. Bez niego nie dostaniesz się do swojego konta.

Nie działają mi aplikacje Outlook, Sharepoint, OneDrive itp

1. Kiedy ostatnio używałeś/aś konto?
Jeżeli ponad 2 miesiące prawdopodobnie została cofnięta Ci licencja. Skontaktuj się z support@skauci-europy.pl celem przywrócenia licencji